Imprezy integracyjne na terenie placu szkolnego, piknik na boisku szkolnym.Nauczanie i terapie inwidualne.Prowadzenie ogródka szkolnego, zajęcia przy pielęgnacji sadzonek warzyw.Uroczystość zakończenia szkoły, uczniowskie przedstawienie tańca Wyjścia na zajęcia poza szkołą w ramach wychowania fizycznego, przykład zajęć z  korzystanie ze sprzętu wodnego.Nauczanie gotowania, czterech uczniów obierających warzywaHipoterapiaWyjście ze szkoły do parku w ramach wychowania fizycznego, rehabilitacja poprzez jazdę na rowerze (trój/czterokołowych)Wyjście ze szkoły w plener, punkt widokowy w parkuTablice Interaktywne, tablica ma funkcje reagowania na dotyk jak Przykład sali nauczania, sześcioro uczniów i nauczyciel.Zooterapia, rehabilacja pod wpływem zwierząt. Przykład dogoterapiiWyjazdy szkolne, przykładowy wyjazd nad morze.Boiska szkolne, boisko do koszykówki i boisko do piłki nożnejZajęcia na pływalni poza szkołą

Tegoroczne obchody Dnia Patrona naszej szkoły - Eunice Kennedy Shriver, twórczyni Olimpiad Specjalnych, świętowaliśmy aż trzy dni. Rozpoczęliśmy w piątek 20 września, uroczystą defiladą wszystkich uczniów. Tego dnia pokonywaliśmy tory przeszkód. Zaproponowane przez nauczycieli katedry w-fu  konkurencje, nawiązywały do oficjalnych dyscyplin Olimpiad Specjalnych. Uwieńczeniem sportowych zmagań była dyskoteka.

Podczas drugiego dnia obchodów,  w poniedziałek 23 września, uczniowie młodszych klas szkoły podstawowej wzięli udział w grze planszowej „Jestem olimpijczykiem”, podczas której rozwiązywali zagadki słowne, rysunkowe i sportowe dot. tematyki Olimpiad Specjalnych. Dodatkową atrakcją było wykonanie pracy plastycznej z wizerunkiem Jeżyka – maskotki Olimpiad Specjalnych.
Ostatni dzień uroczystości skierowany był do uczniów starszych klas szkoły podstawowej oraz uczniów szkoły przysposabiającej do pracy. Szkolna młodzież wzięła udział w konkursie wiedzy olimpijskiej. Odpowiadali na pytania dotyczące osoby Eunice Kennedy Shriver, jej życiorysu i działalności, organizacji Olimpiad Specjalnych, udziału naszych obecnych uczniów oraz absolwentów w Olimpiadach Specjalnych i zawodach sportowych, rozwiązywali zagadki słowne, rysunkowe, muzyczne. Nad poprawnością konkursu czuwało jury. Wszystkie klasy, które wzięły udział w grze planszowej oraz quizie olimpijskim dostali pamiątkowe dyplomy. Program obchodów przybliżył uczniom sylwetkę patronki szkoły oraz idei Olimpiad Specjalnych oraz dostarczył wszystkim satysfakcji i radości z sukcesu.