Strona główna

W kwietniu uczniowie klasy P3f wybrali się na 5-dniową wycieczkę do Sromowiec Wyżnych.
Było to 5 dni intensywnego zwiedzania, chodzenia po górach, wzajemnej integracji i wspaniałej zabawy.

Pierwszego dnia, po bardzo wesołej podróży, wyruszyliśmy na spacer poznać okolice. Następnego dnia  udaliśmy się do przystani, z której tratwą z flisakami wyruszyliśmy na pieniński przełom Dunajcem. Och! Co za przepiękne krajobrazy mogliśmy podziwiać. Kiedy dopłynęliśmy do Szczawnicy rozpoczęliśmy zwiedzanie  miasta, które słynie jako uzdrowisko.  Udaliśmy się do parku zdrojowego, a tam do pijalni wód. Każdy z nas mógł spróbować leczniczej wody.  Kolejnego dnia najodważniejsi, nie bojący się duchów udali się na zamek w Niedzicy. Tam zostaliśmy zapoznani z historią oraz legendami zamku. Przedostatniego dnia naszej wspaniałej wycieczki, udaliśmy się na Słowacje, do Czerwonego Klasztoru.  Było to niesamowite miejsce, przepięknie położone nad Dunajcem . Po powrocie do naszego miejsca odpoczynku, postanowiliśmy zakończyć dzień wspólnym ogniskiem, śpiewami i pieczoną kiełbaską. Wszystko co dobre, szybko się kończy. Kolejnego dnia spakowaliśmy walizki i wyruszyliśmy w drogę powrotna do Warszawy. Było nam wszystkim tak dobrze, że nikt nie chciał wracać.  Jesteśmy pełni nadziei, że w to miejsce jeszcze wrócimy. Ta wycieczka na długo pozostanie w naszej pamięci.